Segelväder

Klockan nio imorse stod svärfar här utanför och hämtde upp oss. Han har båten i Ljungskile, så vi åkte ut dit. Helt underbart väder redan då. Så vi packade ner sakerna och åkte ut och seglade och la oss sedan på en holme. Hade det himlans härligt! Jag klarar mig inte utan Västkusten. Det är en sak som är säker. Och jag klarar mig inte utan att segla heller. Både jag och Axel har sagt det att vi saknar seglingen på Westkust men inte allt runt omkring som blir. Tills vi kan köpa en egen båt så ska vi definitivt låna svärfars.. och kanske mina föräldrars om vi nu lär oss hantera den någon gång haha.
 
Men det blev ganska molnigt så vi seglade tillbaka vid 2-tiden och åt lunch vid bryggan. Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, grilla kanske och sedan träffa Linus och Olivia. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: