Bättre sent än aldrig

Godkväll! Tre dagars ledighet har jag nu framför mig, väldigt skönt måsta jag säga. Vi tänkte spendera morgondagen på svärfars båt och göra minsta möjliga. Behöver en sån helg för nästa vecka är en monstervecka med 6 av 7 dagar är jobb. Här kommer lite vardagsbilder från Spanien som jag varken hunnit eller orkat lägga upp. Så får ni några lite mer arrangerade foton senare hehe.
Ha en underbar torsdag mina vänner!

Här spenderade vi näst intill alla kvällar, på takterrassen.
 
 
 
 
Pappa funderade på att köpa nya cykelglasögon, haha.
 
 
 
Max fick lite leksaker på sin 18årsdag
 
 
Blev överlycklig när jag såg att Fanta Lemon fanns som Zero! KOM TILL SVERIGE!
 
 
Snubben bredvid mig fick nog betydligt bättre bilder på dessa flamingosar som stod så jäkla långt bort.. Han hade et liiiite större obejktiv haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: