Vågeruds fanclub

Vi har haft en himla bra helg i Norrköping med mamma och Max hos våra kusiner. Fredagkvällen hade min morbror Rickard en spelning, så vi var på den och hade en go kväll med go musik, så vi kom hem till kusinerna igen ganska sent. Men det spelade ingen roll för mig, jag hade bestämt med Rickard att vi skulle ut och springa på morgonen. Vet inte hur jag tänkte med tanke på att jag har svårt för att träna på morgonen utan frukost. Plus att jag inte sprunigt på ett bra tag. Så spyan vart i min mun, ursäkta, två gånger som jag fick stanna och hulkade haha. Ush. Benen vart tvunga som stockar. Men jag tog mig runt och det blev strax under 4km i alla fall. 
 
På lördagen åkte vi till Lager 157 och kollade lite i affärer i stan. Fick köpt fina grejer på lager, så det var kul! Framåt kvällen hade den äldre kusinen basketmatch, vilket var en himla intressant match haha. Dommarna vart inte överens i en enda grej så det var kul haha. Men det gick ju ut över lagen vilket var synd. Har aldrig direkt kollat på basket förut, men det var väldigt kul faktiskt eftersom det händer grejer hela tiden. Så vi har haft en riktig Vågerud fanclub-helg haha, först pappa Vågerud och sedan sonen Vågerud! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: