Onsdag

Nu har snart ännu en dag gått, fattar inte hur dagarna bara kan flyga iväg! Idag har det vart lika tråkigt väder som igår så jag har fördrivit min tid på Överby och bak av solrosbröd. Fick köpt två nya träningslinnen, har även beställt ett par träningshandskar då jag vägrar ha valkar i händerna haha. Sen så blir det nog bättre grepp med dom också, svettas så mycket så allt glider ur mina händer typ. 
 
Imorgon ska jag jobba ett dagpass, behöver tjäna lite pengar. Nästa vecka börjar min 3-veckors-praktik vilket gör det nästan omöjligt att jobba samtidigt. Men hoppas jag kan klämma in något jobbpass i alla fall. Jag är ruskigt nervös inför min praktik. Det är inom psykiatrin och det står bara vilken avdelning jag ska vara på och inte vilken typ av patienter som befinner sig där. Läste lite om hela området och där fanns det 82 platser varav 54 platser var patienter inom rättpsyk och resten allmän psyk. Jag hoppas att avdelningen är allmän psyk för jag är något skraj pinsamt nog för rättspsyk. 
 
Smakade precis på brödet, oh my lord vilket gott bröd! Kommer inte sakna vanligt bröd när jag kan baka detta, mmmmm! Mitt såg dock väldigt vidrigt ut för att det blev en sån mörk deg. Tror jag rostade solroskärnorna lite hårdare haha, men det gjorde absolut inget för smaken. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: