Årets första grill

Idag har jag gjort ungefär det jag skulle.. Jag har njutit av vädret med min kärlek och tagit en långpromenad. Det blev dock inget bak, men tänkte göra det nu. Fick med mig Axel på en promenad, vilket var helt underbart. Stannade vid kanalen och njöt lite. Sedan kom jag på den briljanta idén att fixa bordet som vi har på trappan, som jag skulle gjort förra sommaren. Så vi åkte till svärmor och lånade sandpapper och sen höll jag på med det typ hela eftermiddagen. Det tog sin lilla tid och det var damm överallt sen. Men det blev väldigt bra, så nu ska jag bara pensla på olja eller vad det är imorgon om det inte är ostadigt väder. 
 
När vi höll på på utsidan med dörren öppen hela dagen så blev vi grymt sugna på att grilla, så vi köpte lite korv och tillbehör. Det blev himla gott, och det var så underbart så vi åt även ute. Jag satt kvar med min kaffe tills solen gick ned bakom träden vid sjutiden. 
 
Mitt nya färgglada träningslinne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: