Sjuklingen här igen

I fredagsmorse åkte jag och hämtade ut min iPhone 6 på Telia. Som jag har längtat, haft en iphone 4 sen i somras som har vart segare än jag vet inte vad. Så det känns skönt att ha en snabb telefon igen, + en stor skärm! Jag är helt klart förälskad i min nya mobil hehe. 
 
Men efter lite lek och vila så fick jag sätta mig och plugga. Och vid 4 åkte vi ut hem till min familj och myste. Fick god mat och härligt sällskap! Men febern är inte rolig, den kryper på mig på kvällen och håller i sig under natten. Det var tänkt att jag skulle med Matilda till Nossebro för först förfest hos Malin och sedan ut. Men det blev inget med det. Utan jag ligger här i soffan, kollar på Fångarna på fortet och äter glass. Känner mig rätt gött uttråkad och rastlös. 
 
I och med nya uppdateringar av blogg.se-appen och av operativsystemet så funkar det inte att lägga upp bilder med appen till bloggen så det är lite segt. Hoppas dom fixar den buggen snaaart!
 
Här får ni en fräsh bild på mig från i torsdags hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: