Ny vecka

Jag har haft en helt underbar helg. Jag och Axel blev bjudna på middag hos Maia. Väldigt mysigt med god mat och härligt prat! Så vi vart hemma vid 12-tiden på kvällen. På lördagen städade vi lägenheten och åkte till Överby så jag fick köpt ett par nya svarta jeans. När vi kom hem igen så kom mamma. Nina och Helen fick i födelsedagsprestent en kväll med oss och middag på Majo bar. Så i lördags skulle vi fira dom, så Axel blev utkickad hehe. Vi hade det så sjukt trevligt, Majo bar var första men absolut inte sista gången jag besökte kan jag säga. Helt underbar tapas. Det blev massa härligt prat sent in på natten. Efter lite för lite sömn så åt vi en supergod frukost och sedan åkte alla hem. 
 
Det blev en lat söndag hemma väntandes på Axel som var och köpte bil. Tillslut kom han hem med sin nya kärlek, an Audi såklart! Så han är så nöjd så, jag med, slippa be om att få låna svärmorsbil så fort vi behöver handla osv.
 
Nu är det ny vecka även om skolveckan är typ över, onsdag-fredag har jag egna studier vilket är väldigt skönt. 
Sitter som en nörd och följer Apples blogg om deras presskonferens. Nu är jag mer taggad än någonsin på att få beställa iPhone 6! 
 
Senaste bilderna på mobilen
1. Mycket plugg, tur att det är kul! / 2. Mysfrukost / 3. Nya svarta jeans / 4. Gott med klubba men inte så kul med blå tunga hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: