Helhelg med pirayan

Åkte till Maia i fredags och hade det mysigt. Vi åt middag och gick sedan ut och tog ett glas vin. På lördagen när vi vaknade upp så tog vi en promenad till Linné och Haga och fikade. Så det blev en go promenad i Göteborg med lite sightseeing! Framåt eftermiddagen tog vi tåget hem till Trollhättan och åt pizza. Sedan blev det en chill (hahha.. att jag ens använder det ordet) kväll! Vi kollade igenom gamla bilder och gjorde Whispering challenge haha. Fyfan va kul det var. Att man kan tolka det den andra frågar till så konstiga grejer haha! Det måste alla prova att göra någon gång. 

Igår kväll skulle Matilda komma förbi en sväng efter hon slutat, och hon slutade vid halv 10. Men jag totalt glömde bort det och satt i lugnan ro och kolla på tv. Helt plötsligt så knackar det snabbt på dörren och jag kollar bort och ser att det är en lång mörk skugga i dörrfönstret och fattar ingenting. Men så rycks dörren upp och in kommer en lång människa. Det första jag tänker är att någon har gått fel. Hahah den sekunden det tog innan jag fattade att det var Mallis kändes som typ en minut. Hon fattade det direkt med tanke på min min haha. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: