Weekend

I fredags kom som sagt Maia hit. Vi åt massa räkor, hade det mysigt och tjötade tills det var dags att lämna henne på stationen igen. Efter det kom Axel hit med Linus och Albin för att spela. Så då låg jag och kollade runt efter en jacka/kappa. Visste exakt hur jag ville att den skulle se ut och hade hittat en men ville inte lägga 600kr på den. Men sedan efter att ha kollat igenom alla webshoppar jag kunde hitta så hittade jag en liknande jacka men tusen gånger snyggare, dock för 750kr. Gick och tänkte på den hela helgen. Så igår kväll så satt jag och funderade på om det var värt det och sen inte ha så mycket pengar över.
 Men när jag kom på att jag kunde sälja gammal kurslitteratur till Axels syster som behöver dom om någon vecka så blev jag genast glad. Och hon ville köpa dom så jag gick in på Chicy igen och kollade på jackan och då ser jag att dom har en midseason sale på 15% som det var sista dagen på igår. Sååå jag slog till! Ni får se bild när den kommer. 
 
I lördags chillade vi hela dagen eftersom ingen hade sovit särskillt mycket. Sedan kom James (som annars pluggar i Västerås) hit och vi hade en rolig och go kväll här. Så jag och Axel vaknade kl 12 igår, sjukt att jag sov så länge med tanke på att min kropp trodde klockan var 13.. Sedan åkte vi hem till svärmor på middag. Malin, Axels ena storasyster vart hemma från Oslo med sin pojkvän, det var längesen vi sågs så det var kul att träffa dom. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: