Ny vecka, ny kurs

Hello! Har haft en mysig och ledig helg, inget plugg, inga måsten! I fredags gjorde jag tenta på morgonen och det gick bättre än förväntat men jag var förberedd på omtenta så det lär det bli. Jag har bestämt mig för att när jag får reda på hur tentan gick så ska jag om jag får underkänt köpa ett par efterlängtade Air Max för att trösta mig och får jag godkänt så köper jag dom för att fira! Hehe. 
Sedan hade jag och Axel en mysig fredagskväll med god mat och Idol. 
 
På lördag morgon vart det upp vid 9, jag behövde diska en gigantisk disk innan min familj kom hit. Så vid 10-tiden vart dom här med deras gamla sängar som vi skulle få. Det är helt underbart med riktiga sängar, haha! Haft en säng som egentligen är en bäddsoffa, så att eh, ja jag har inte ont i ryggen längre när jag vaknar! Så vi fikade i alla fall med kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag. Sedan var dom tvungna att åka hem. Vid halv 6 cyklade jag till Matilda och hade en vinkväll med henne och kex och ost, mums! 
Igår så gosade jag i sängen hela dagen, kollade på de Orange is the new black-avsnitten som jag totalt missat och sedan blev det New girl. En bra helg! Som typ alla mina helger haha. 
 
Idag började en ny kurs, Klinisk medicin, vilket innebär sjukdomar, läkemedelsberäkningar och farmakologi. Spännande men galet fullspäckad kurs så det blir mycket plugg. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: