Glasögon och tentor..

Godkväll! Tänkte blogga tidigare idag men tog min lunch och åkte till Matilda istället, så hann inte med det. Jag satt och skulle ta en bild till inlägget för jag skulle berätta att jag var duktig idag och hade glasögonen på mig istället för linserna, eftersom mina ögon inte mår jättebra av linser dygnet runt med samma linser i en månad. Men insåg att det är sjukt svårt att få till en bra bild med glasögon, eller så kan jag bara inte vänja mig vid dom. Så är imponerad av de som lyckas, haha. 
 
Idag har vi i alla fall vart några från vår basgrupp och tentapluggat hemma hos Matilda. Gjort lite tentor och diskuterat konstiga frågor. Men vet inte om jag blev så mycket klokare haha. Matten är väldigt enkel egentligen, men man måste fatta vad som är vad bara. Men har tid på mig imorn också att kolla så jag har koll på grejerna.
 
Väntar spänt på mailet om tentan i mikrobiologi, eftersom då får jag köpa skorna haha! Senaste dagen är på fredag men dom brukar vara klara någon dag tidigare så kollar mailen hela tiden. Hehe.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: