Fredag du är välkommen

Imorse när jag klev upp så kändes det som att jag inte sovit på flera dygn, jag var helt stört trött. Det kändes inte som en bra start inför tentan. Men tentan gjorde jag klart på 10 minuter och det känns som att jag kommer få godkänt, för det var precis en sån tenta jag hade hoppats på. Men eftersom man inte får lämna in tentan förrän efter 40min så satt jag och fyllde i varannan ruta på ett papper, så jag hade att göra liksom och ändå gick tiden i slowmotion. Efter 40 min ställde sig mer än halva klassen upp haha. 
 
Nu ligger jag och kollar på New girl, vilket jag gjort sen jag kom hem typ. Mycket skönt att bara gosa ner sig i sängen och njuta av att jag har en helg framför mig! 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: