Detta är ett under

Jag går ifrån tentasalen med en bra känsla. Jag kände att jag kunde uppgifterna så nu hoppas jag bara att jag inte gjort något slarvfel! När jag går igenom receptionen så kollar jag mailen eftersom jag fortfarande inte hade fått något svar på tentan i mikrobiologi. Men där fanns ett mail, och det står med stora bokstäver GODKÄNT. Alltså jag stod med hakan nere i golvet, helt själv, och börjar skratta för det var så overkligt. Eftersom jag var så säker på att jag skulle få underkänt så beställde jag skorna igår och hoppades på att dom skulle komma fram idag som tröst. Men åh nu blir det dubbel glädje om jag kan hämta ut dom idag!
 
Sen kommer Maia hit och myser! Så får handla lite god mat och städa lite. 
Jag bjuder på instagrambilden jag precis la upp på mitt lyckorus haha..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: