Då var det söndag, igen

Det är söndag och regnet öser ner på utsidan, men just idag, bara för att det är söndag, så är det okej med regn. 
I fredags var Axel med en kompis så jag hade ingen lust att sitta kvar hemma själv, så jag tog tåget hem till familjen för en myskväll. Där blev jag bjuden på mammas goda fisksoppa, vilket behövdes eftersom det var så kallt ute så jag hade blivt helt genomfrusen. Det var mysigt att spontant bara åka hem till dom, tjöta lite och sova över. Så fick en god och lång frukost igår med varm kakao. Innan jag skulle ta tåget hem igen så gick jag och mamma in på U&Me och dom hade en så himla fin kofta. Åh vad jag ville ha den, men den fanns inte i min storlek.. Får se om jag kan hitta den någon annanstans. 
 
Igår när jag kom hem till Trollhättan igen så tog jag och Axel oss en promenad in till stan i regnet för att hämta våra höst/vinterjackor hos svärmor. Det börjar bli lite kallt med mina tunna jackor haha. Sedan kollade vi på film resten av kvällen. Mys!
 
 
Mamma hade ett fint gammelrosa nagellack som blev förtjust i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: