Babbel från en trötter

God eftermiddag! Jag sitter i morgonrock och kollar PLL. Kollade på det för nått årsedan men slutade av någon anledning. Tröttnade väl på att det aldrig kommer ett slut haha. Men på nått sätt så vill jag ju ändå kolla, se hur allt kommer sluta. Så jag skulle se vart jag slutade kolla sist, men kände att jag glömt för mycket så började om på säsong 4 för att hänga med. 
 
Är så galet trött, förstår inte vad det är för fel på mig. Vart i skolan i knappt 1h idag och när jag kommer hem så lägger jag mig och stensover i 2-3 timmar. Vi har i alla fall tenta i läkemedelsberäkning på fredag så ska plugga på det imorn tänkte jag. Det är den lättaste matten, men man måste ju ha 100% rätt, vilket är sällan många som får, så jag tror ändå jag kommer behöva göra om den. Läraren sa att det är 50% av klassen som måste göra omtenta. Hade ju vart kul om man faktiskt fick alla rätt.
 
Igår så hade jag tråkigt och satte mig och ritade. Jag tycker det är så himla skönt att sitta och rita, avslappnande och kul. Men åh vad jag vill vara duktig, haha! Jag blir så begränsad. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: