Saknat mig?

Hola! Om inte ni har saknat mig så har jag i alla fall saknat att skriva och berätta om vad jag gör. Men det är så att jag knappt suttit vid datorn sen sist. Har haft praktik i Lysekil hela veckan så har flängt runt mellan mormor, Lysekil, Trollhättan, Göteborg, Trollhättan, Lysekil, mina kusiner, Lysekil, Göteborg och tillsist hamnande jag hemma igen kl 1 i fredags natt. Så det får bli en bildbomb sedan jag skrev sist helt enkelt!
 
Jag åkte och träffade min bästa Nina förra lördagen, vi tog en utgång i Uddevalla med Marre som bartender, perfekt hehe!
 
1. Mamma fixade min stackars dator, så nu har jag äntligen en dator som går som ett höghastighetståg haha. / 2. Jag åkte som sagt till mormor så jag hade närmre till praktiken / 3. Jag näst sista dagen på Vårdcentralen, ever! / 3. Sov hos mina kusiner i torsdags, detta är minstingen av kusinerna som inte är så liten längre, vad hände?
 
I fredags när jag slutat i Lysekil tog jag bussen till Gbg för att träffa bästis! Hon är grym på att måla.. haha.


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Japp, jag hade saknat dig och dina inlägg! Tack <3

Svar: <3<3<3
Najtan

2014-11-23 | 22:27:25
Skrivet av: Maia

HAHAAH alltså den sista bilden.. Världens bästa ormar :* <3

Svar: Haha helt klart! :* <3
Najtan

2014-11-24 | 12:26:20
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: