Full fart

Har haft en himla bra helg som har gått i ett typ hela tiden. Fredagen var mysig hemma med Axel och krabbklor till middag. Sen fick vi ju montera ner bäddsoffan så det har vart kaos här hemma sedan dess. Vi fick ligga och kolla på Idol på en madrass framför tvn haha. 
 
Igår morse åkte vi först och hyrde släp, lastade in soffan och körde hem den till Linus och så fick dom montera ihop den igen. Sedan åkte vi till svärfar och hjälpte honom att flytta. Packa, packa. Men vid 3 så körde Axels syster hem mig så jag kunde få duscha och göra mig iordning och åka till Göteborg. Det var så kul att äntligen få till en kväll med både Linn och Maia! Vi hade så kul med massa prat och mat. Framåt kvällen drog jag och Maia vidare och träffade Virginia och gamla klasskompisar som satt på en pub vilket var väldigt trevligt när man inte setts på ett tag. Men när vi skulle gå vidare till nån klubb så kände jag och Maia oss väldigt nöjda över kvällen och gick till donken istället och sedan hem. Så en mycket bra dag.
 
Idag när vi vaknat tog jag tåget hem till Trollhättan och fortsatte hjälpa till med flytten. Men bakis och trött åkte jag hem lite tidigare medan Axel var kvar nån timma till. 
 
 
 
Så här fint blev det med sofforna och en stor grön växt i hörnet. Vill ha ett nytt soffbord som är mindre och en matta som är i rätt storlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: