Galet taggad

Jag och Axel sitter hemma hos mamma och pappa, fast dom är ute med båten så vi sitter och kollar på film. Vi sover här inatt så vi slipper släpa på grejerna hela dagen imorn på Summerburst. För imorn måste vi sova här då västtrafik inte tycker att trollhättebor ska festa i Göteborg haha. Längtar så jag spricker till imorn! 

Det blir först förfest med Maia och hennes kompisar kl 10 i Göteborg. Så det blir en lång dag, men vad gör det?!

Långhelg har vart extremt skönt! Jag bestämde att gårdagen skulle vara en ledig dag, så vi sov till halv 12 och gjorde ägg&bacon- frukost. Sen skulle jag ut och springa men alla mina hörlurar har gått sönder. Så jag körde intervaller i trappor vid slussarna istället. Men fy vad det är tungt utan nån peppande musik! Men jag gjorde det. Idag har jag pluggat och solat, sen åkte vi hit till Stenungsund. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: