En paus i pluggandet

Nu behöver jag en paus i allt plugg och tvätt. Att tvätta samtidigt som man är hemma och pluggar har både fördelar och nackdelar. Positivt är att man får korta pauser så man inte blir dum i huvet av att glo i böcker, men samtidigt så är det lite irriterande eftersom det inte är lika lätt att få in ett flyt i skrivandet. 
 
Men fy fasiken vad jag längtar efter att ha en egen tvättstuga och slippa dela tvättider hit och dit med en massa andra människor. Det har hänt förr att någon har tvättat på vår tvättid och jag blev så sjukt arg. Men idag hände det igen.. Jag kom dit klockan 10 då min tid började och det ligger tvätt i två av mina bokade tvättmaskiner. Och det är inte så att det bara var några minuter kvar, utan det var 50min kvar på dom. Den personen hade inte heller skrivit upp sig så jag kunde inte ta reda på vem det var. Jag väntade ändå till kvart över 10 för att se om nån kanske kom. Men nej, så jag stannade dom och la ut personens pisseblöta kläder och skrev en lapp.. Alltså jag förstår inte problemet, kollar man inte på bokningslapparna när man slänger in sin tvätt eller? 
På ett sätt tyckte jag lite synd om människan eftersom hen lagt in tvätten heeelt i onödan hehe. Men men, jag hade inte tid att vänta på att dom skulle bli klara :)
 
Nej nu vill jag bli klar med dagens plugg, hoppas ni har en fin måndag!
Ni får lite senaste bilder på min mobil att kolla på så länge.
 
En skitdag - Fuck you på den.
 
En sjukt smarrig frukostsmoothie
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: