Lördag

Jag gjorde igår min sista dag på VFUn. Känns lite sorgligt att lämna alla efter 3 veckor. Har haft en supergo guidande undersköterska, så vi har haft 3 roliga veckor ihop och skrattat mycket. Men hon har även gett mig så otroligt mycket. 

Fick även ett efterlängtat godkänt på min omtenta, så nu kan jag äntligen släppa det! Blev så otroligt glad när jag såg mailet. Så jag, Axel och Matilda gick ut och åt kinamat för att fira, för Matilda fick också godkänt!

Ikväll kommer både Maia och Matilda hit, båda bästisarna samtidigt så kvällen kan inte bli annat än mysig! Vi ska göra middag och bara mysa tänkte vi. Dom har aldrig träffats förut så det ska bli så kul att dom äntligen får göra det.


Jag har nog valt fel yrke, jag som älskar nagellack haha! Så får passa på nu när praktiken är över och vi har några veckor i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: