Jag vill dö.

Mitt huvud sprängs när som helst, seriöst. Hade ont i huvudet när jag kom hem från praktiken och sen vart jag tvungen till att göra en lång uppgift som gick ut på att hitta svar i alla lagar inom sjuksköterskeyrket. Det gav mig ännu mer huvudvärk, för det var fan inte lätt, haha. Men tur att jag har kvällspass imorn så jag kan sova ut!

Har haft en helt underbar helg. Vårkänslorna har bara sprudlat med härliga promenader med Axel. I fredags så var Matilda här och vi kollade på Let's Dance och bara latade oss. På lördagen blev det först ett grymt träningspass med Malle, sjukt jobbigt men riktigt kul! Sen åkte jag till Göteborg och mös hemma hos Maiapiraya med Amanda, framför mello. Vi körde som förr, med poängsättning av kläder, röst, dans osv. Då blir det mycket roligare ;) 

Igår städade vi och sen åt middag hos svärmor, riktig lyx!

Nu ska jag lägga mig med en blöt handduk över ansiktet och hoppas jag kan somna. Godnatt ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: