Årsresumé 2013 del II

Del 1 hittar ni här! Ber om ursäkt att det tagit mig 2 månader att få satt mig ner och göra klart del 2, haha helt sjukt vad jag glömmer saker! Men här kommer den i alla fall!
 
- Jag klippte page
- jag och Axel tog en tur till smögen, åt goda räkmackor och myste.
Det var det ända jag skrivit på bloggen den månaden haha. Men jag var även med familjen ute med båten, delade ut gratis korv med bröd och glass till alla barn på hamnens dag i Uddevalla.

 - jag och Axel åkte upp till huvudstaden och hade en helt underbar helg.
- jag fick antagningsbeskedet om att jag hade kommit in på sjuksköterskeprogeammet.
- Jag skrev på kontraktet för min lägenhet 
- fikade med virrepirre
- Gjorde Paella med ett gott gäng hemma hos familjen Ragnar Ljungqvist

 - Vi flyttade in i lägenheten, och blev sambos!
- Började högskolan
- Jag fann min Matilda och klickade så sjukt snabbt med henne.
- Vi hade pubrunda med inslussningen
- kollade på en kompis fotbollsmatch
- Min Maiapiraya och Simon hälsade på en kväll och vi fick en chokladfontän i inflyttningspresent!
- Köpte mig en ny höst/vinterjacka
- Hade min första VFU på en vårdcentral!

- Var med och festade med Matilda och hennes kompisar i Nossebro där hon kommer ifrån
- köpte en adventsljusstake
- Hjärtat överraskade med räkor och baguetter en torsdagskväll 
- Fick nya brillor
- Hade mycket plugg
- Vart sjuk och låg däckad en hel vecka
- Köpte nya hörlurar

 - köpte nya skor
- åt lunch med mamma och brodern en fredag
- satt med hemtenta
- blev klar med min första hemtenta
- Hade min bror här över en helg så det blev gokart och middag ute!
- Hade en trevlig kväll med klasskompisar hemma hos mig
- Hade pepparkaks och lussebullebak hemma hos mamma och pappa
- pluggade in de första latinska orden, kvinnans och mannens könsorgansdelar ;)

 - Fick glas i foten och brände mig på tändaren
- Pyntade granen med Mallis
- Gick in i en järnstång
- Hade kusinmys med mina småtjejer som inte är så små längre
- Hade ännu en VFU vecka på vårdcentralen
- Firade 1 år som förlovade på Liseberg ❤️
- Fick en sjukt gosig pyjamas av Axel i julklapp
- Åkte till Spanien med familjen och firade jul och nyår. 2 underbara veckor!


Kommentarer
Skrivet av: Malle

Hahaha "gick in i en järnstång" <3

2014-03-16 | 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: