En dag på stranden med min piraya

Har haft en helt underbar dag. Halv 11 tog jag tåget till Stenungsund och mötte Maia på stranden. Där låg vi och hade det gött hela dagen. Solade och badade. På eftermiddagen kom Hagge och joinade oss. Vid 5-tiden vandrade vi hem till mamma i typ 30 grader, vi dog av värme och badade i svett, typ haha. Väl hemma inser jag att det gör ganska ont att sitta på toasitsen, så kollar i spegeln om jag bränt mig nått.. Hehe.. Lite kanske. Nej det var fan det värsta jag sett typ, mörkrött vart det nästan. Sen ser jag att jag bränt hela baksidan. 

Efter middagen åkte jag och mamma till Ikea och handlade lite. Sen missade jag tåget precis så snällaste mamma satt och väntade med mig på nästa tåg på Centralstationen. Så vi fick en väldigt mysig kväll bara jag och hon ❤️







 
Mycket dålig bild, detta ser tusen gånger värre ut i verkligheten, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: