Nattuggla

Ja här hände det inte mycket! Jag har haft fullt upp det senaste. Jag och Axel åkte ut med Westkust i 5 dagar, så kom hem förra fredagen. Det var en seglarskola 1 med ett härligt gäng. Så det var himla kul och vädret var perfekt. I lördags kom lillebror hit så vi käkade pizza, kollade på film och hade det gött. Lika kul varje gång han är här! Sen på söndagen så körde jag hem honom och åkte hem till min piraya. Vi bakade hallon&lakritskaka, tog en promenad och fick grillat till middag. En härlig söndag! 
 
Nu har jag jobbat natt tisdag och onsdag. Så har vänt på dygnet. Det gick förvånansvärt bra! Det är vid 3-tiden som jag blir småtrött men så fort man gör något så håller man sig vaken. Jag läste tidningen i 1,5h i tisdagsnatt, alltså läste vartenda ord, till och med ekonomidelen och dödsannonser, haha. Det jobbiga är att man blir pigg av ljuset när man åker hem. Men är hemma strax innan halv 8 och då käkar jag frukost och lägger mig till ett vänner-avsnitt, då somnar jag gott. Men dagarna blir helt annorlunda, jag går upp senast kl 4 och då gör man inte så mycket, tar en promenad, käkar middag, gosar med Axel. Ja man hinner inte så mycket. Men jag gillar det än så länge! 
 
Imorn kväll åker jag till Göteborg för en helg med Maia! Tror det blir supermysigt!
 


Westkust ger en sommarfina ben..

Insåg att jag behövde hänga nått över fönstret för att kunna sova på dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: