En underbar helg

Åh jag har haft en helt underbar helg med så mycket kärlek och uppvaktning! I fredags så var Matilda här och Axels kompisar Linus och Albin. Linus och Albin fixade middag och Axel gjorde tårta! Det var så mysigt! 

Idag kom min familj hit. Eftersom mamma har vart i London och kom hem igår, så har vi firat idag istället! Jag hade bakat cheesecake och muffins, synd bara att jag inte gjorde cheesecaken tidigare så den hann frysa till sig tillräckligt. Men det är smaken som är det viktigaste hehe. 

Fick av min fina fina familj en plattång från ghd och ett par träningsskor. Fick även ett par flygproppar som jag hoppas så innerligt ska hjälpa så jag slipper öronvärken när jag flyger! Sen hade jag beställt ett par converse när mamma var i London också så nu har jag ett par nya till våren.



Axels fina marängtårta med melon och kiwi

Nu ska jag fixa ihop lite middag, sen blir det mys framför nån film.
Hoppas ni har en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: