Det är lite mycket nu...

Ja, jag har ju bara lagt upp första delen av årsresumén. Men jag har tenta nästa vecka så jag sitter med näsan ner i böckerna så fort jag inte sover och äter, känns det som. Det blev lite stressigt nu eftersom jag la undan plugget en del i Spanien då jag kände att jag behövde det, så jag har lite att ta igen. Men jag är positiv och siktar på att få godkänt!

Det är ingen tenta som jag vill kugga på då typ hela min skolgång hänger på den. Om jag inte får godkänt så har jag ju en omtenta också, men klarar jag inte denna kursen så får jag inte fortsätta mina studier då allt bygger på den. Vilket är solklart, kan ju inte läsa sjukdomar om jag inte kan den friska människan, haha. 

Men min helg har varit på topp ändå. Efter fredagens examinerande seminarie gick jag hem och totaldäckade på soffan i två timmar.. Hehe. Inte bra. Men efter en stunds plugg så tog jag mina träningskläder och mötte Matilda på sportlife. Efter det gick vi hem till henne och lagade sjukt god mat, kollade på film, gick till Shell vid halv två och köpte glass (farligt att bo så nära när dom har öppet dygnet runt haha), och sen somnade vi vid halv 5.

Igår var det plugg hela dan med en promenad som paus. På kvällen hade Axel sin kompis Linus här och Matilda kom också så det blev kycklingtacos och sedan kollade jag och Malle på Rosa - the movie. Haha nostalgi! 

Dagen idag har sett ut som resten av helgen, plugg plugg plugg. På kvällen myste jag och mitt hjärta framför en film!

Ny träningströja och jacka. Så himla nöjd med jackan, när jag har den ute så spelar det ingen roll om jag står still eller powerwalkar, jag blir varken för kall eller för varm. Helt underbar, den höll verkligen vad den lovade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: