Hehe... Hej!

Det är så hääär, att jag har haft min VFU nu i snart 3 veckor så jag har inte riktigt känt att jag har haft nått kul att berätta. Okejdå, det är inte riktigt sant. Men jag har inte orkat om jag ska vara ärlig! Jobbar jag dag så går jag upp 04.20 och jobbar jag kväll så kommer jag hem 22.40 så jag har inte så mycket energi över till annat.

Plus att jag fick underkänt på tentan, vilket jag var beredd på. Så när jag fick reda på det förra tisdagen så har jag känt mig så stressad omedvetet och haft huvudvärk och spänningar i nacken i en vecka. Inget kul alls. Men men, jag SKA klara omtentan nästa lördag! Det känns bra just nu i alla fall med studietekniken, vilket jag inte hade till tentan sist. 

Imorgon börjar jag 13.30, men måste åka redan klockan 11 då bussarna bara går en gång i timman och det tar 1,5h. Har bara två dagar kvar, helt sjukt, vart har dessa tre veckor tagit vägen? Jag har trivts så himla bra med alla där, patienter som personal. Jag är på en rehabavdelning, så det är väldigt varierande, och det är kul!

Nu blir det té och soffläge! 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åhh nej vad tråkigt att du inte klarade tentan :( Hoppas att det går bättre denna gång! ♥

2014-02-20 | 21:05:38
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: