Torsdag, snart helg

Hola! Har suttit och pluggat lite smärta nu på eftermiddagen/kvällen. Vi ska ha ett seminarie om det på måndag så vi i våran basgrupp ska träffas imorn och slänga ihop en presentation. 
Idag startade jag dagen med en sovmorgon till halv 11, sedan en somrig smoothie och efter det drog jag på mig träningskläderna och cyklade till gymmet. Armar stod på schemat idag, och måste tyvärr meddela att min styrka är totalt bortblåst haha. Kunde knappt ha på någon vikt alls. Men slut blev jag. Underbart! 
 
Imorgon fyller Fanny, Maias lillasyster, 18 år så vi ska fira henne, ska bli kul! Resten av helgen har lite olika alternativ, men har inte bestämt mig än, så får se. 
 
Haha, vart gömmer du dig min lille triceps?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: