Årets lista: 2014

Jag har tröttnat på den listan jag brukar köra för det känns som att det blir ungefär samma svar varje år. Så jag hittade en kortare där jag kan skriva lite mer istället och som sammanfattar året lite bättre kanske. 

Beskriv året med tre ord.

Snabbt, lyckligt och lugnt

 

Vart reste du?

Till Spanien med Matilda och min familj. Men utan minst en Spanienresa hade vart konstigt. Det roliga var att jag satt här och funderade över om jag verkligen hade rest någonstans iår och skrev nej.. haha. Bra minne. Men jag hoppas på fler resor 2015.

 

Vad såg du mest fram emot?

Min 20-års dag, spanienresan, Summerburst och ledig halva sommaren. 

 

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?

Vart på systemet, konstigt vore det annars haha. Jobbade natt på ett äldreboende vilket var en bra erfarenhet. Förra veckan kom jag upp i kråkan, på yogan, i hela 5 sekunder! Oj vad stolt jag var haha, alltid haft en tå i annars.

 

Vilket datum kommer du alltid att minnas?

10 maj, dagen då min kärlek tog sitt efterlängtade körkort och jag både slapp köra runt honom men fick heller knappt köra något mer, haha. Kommer knappt ihåg hur man gör… nej då. Men annars blev det inga speciella datum iår, bara händelser!

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2014?

Rather be - Clean Bandit & Jess Glynne för att Maia skickade denna och skrev att hon tänker på oss när hon hör den ♥

Slå mig hårt i ansiktet - Thomas Stenström

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Även om jag blivit bättre på att inte stressa upp mig eller bli orolig över saker som inte går att göra något åt, så vill jag bli ännu bättre. Jag vill njuta mer av det lilla vardagliga. 

 

Planer för 2015?

Fira stort att jag fyller 21, vilket innebär att jag äntligen får hyra bil i Spanien, haha. Bila till Spanien med Axel och min mamma och pappa till sommaren. Resten tar vi som det kommer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: