Tar vara på de sista lovdagarna

Har bara njutit dem här dagarn av den sista lovveckan. I onsdags klev jag upp med tuppen och körde indoor walking och cx på gymmet. Aldrig kört indoor tidigare så hade inga förväntningar, så jag blev positivt överraskad. Instruktören var grym och hade min musiksmak. Sedan åkte jag till Göteborg och lunchade med mamma. Följde sedan med henne till hennes jobb. Riktigt kul att få se hur hon har det. En riktigt go arbetsmiljö med hängmattor, fatboys, biljardbord, pingisbord och tv-spel. 

Igår kom Maia hit, så vi lagade mat och snackade hela kvällen och långt inpå natten. Så mysigt! Nu sitter jag här och har det gött för mig själv. Ätit massa kex och ost och kollat på Kristallen galan. 


Kaffe på mammas jobb

Fick mitt beställda armband av superduktiga Linnea! 

Kvällens utsikt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: