Svartvitt

I söndags jobbade jag som sagt min sista natt. Och det var riktigt roligt att åka till jobbet när man visste det. Det har vart både positivt och negativt med nattjobb. Positivt är att det är lugnt och skönt på jobbet, det gör inget om man bara latar sig efter man har sovit och till det att man åker och jobbar på kvällen igen. Men det känns inte som att jag får så mycket fritid, jag sover på dagarna och ska iväg på kvällen igen. Och jag får inte gå och lägga mig tillsammans med min kärlek. Utan får krypa ner till en sovandes, men det är gosiga det med. 
 
Igår vart vi med James, kollade på film till sent på natten, gick och la oss vid halv 4. Njuter av ledigheten med andra ord. 
Imorn ska jag äntligen få träffa min Mallis! Som jag längtat!


idag har jag gosat runt i min onepiece hela dagen.


Kommentarer
Skrivet av: Din bästis

Alltså du är ju så fiiiiiiiiiin!!!!

Svar: Underbara du, saknar dig!
Najtan

2014-08-13 | 23:42:33
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: