Söta farmor på besök

Idag har jag egna studier, men inget att plugga på så jag sa till min farmor att hon skulle komma och hälsa på. Så hon och Lennart kom vid halv tolv med hemmagjorda räksmörgåsar, smörgåsar med gravad lax/brieost med plomonmarmelad, kakor och kaffe. 
Alltså jag berättade för henne att jag har kaffebryggare, och hade kunnat bjuda på nått själv. Men nej, det var dumt att slösa på mina grejer tyckte hon, haha. Hon är för söt!
 
Fick även blommor och en fin porslinsuggla. Jag skulle kolla på den när det blir jobbigt att läsa, och tänka på henne, så skulle jag bli vis som en uggla! 
 
Så min fredag kunde inte starta bättre! Imorn kommer även bästis och Simon hit för en myskväll! Saknar Maisan såååå mycket, men såklart Simme också ;) Så det ska bli jättekul!
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åhh jag längtar massor!!! C:

2013-09-27 | 19:04:45
URL: http://maialundstrom.blogg.se
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Hon är för söt! Och du också <3 Ha en go helg allihop!

2013-09-28 | 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: