Klockan är waaay to much

Jag ligger här i våran mysiga sovalkov i min lägenhet, som nu börjar bli färdig möblerad, och jag kan inte sova. Imorgon är en stor dag, det är första dagen på högskolan! Jag känner mig inte nervös, utan jag är bara inte det minsta trött. Tur att det är samling 11.45.

Ska försöka skriva imorn kväll om hur allt var. Tänkte även visa lite bilder på lägenheten imorgon, tror att det är några som är lite intresserade av att se.

I fredags klockan 9 fick jag nycklarna, sen dess har vi grejat och handlat så det mesta kunde bli klart medan min familj var här. Det är en skum känsla att ha ett eget hem, eget kök, egen mat.. Ja ni fattar. Och samtidigt inse att jag inte längre kommer se min familj särskilt ofta. Jag är i alla fall supernöjd och allt känns väldigt bra! Jag och mitt hjärta har ju nu då blivit sambos, väldigt mysig känsla! Så jag bor numer då i Trollhättan. Tror detta kommer bli toppen, bara jag får komma igång med skolan så kommer resten falla på plats!

Hoppas ni sover gott, det gör i alla fall Axel bredvid mig.

Skriver ifrån paddan, så ni får nöja er med en instagrambild så länge från i fredags när jag väntade på mi familia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: