Fredag

Vid ett-tiden idag kom mamma och min bror hit för en lunch på stan och kik i lite affärer. Vi åt på en thairestaurang med buffé och det var väldigt gott! Det var första men absolut inte sista gången jag åt där. 

Jag skulle köpa en ny dörrmatta för den är väldigt liten och det är det många som sagt. Men då svarar jag alltid "men den kostade bara 4kr!" Haha. Så när jag hittade en jag ville ha idag som kostade 100kr, så säger min bror: Du kan få 24 st av den du redan har för det där...!
Hahah, sant... Men den nya blev så bra, nu kan man stå två personer på den samtidigt, hehe. 

Ikväll har jag och min pojk ätit räkor och myst framför idol. Och nu blir det sängen, har ont i huvudet och är megatrött + att jag måste börja med hemtentan imorgon! Kul när man läser på Facebook att nån i klassen redan lämnat in sin... Hallå, jag har inte ens börjat?! Äsch, den ska in på torsdag, jag hinner! :) 

Nya pjux som jag kände att jag behövde trösta mig med i sjuktiderna..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: