Första kursen avklarad

Igår skickade jag in hemtentan, så nu kan jag inte påverka något förrän jag får tillbaka den. Så det känns jätteskönt att första kursen är avklarad (förhoppningsvis haha). 

Idag vid 10-tiden kom Matilda och hämtade mig så åkte vi och tränade. Så sjukt skönt att starta dagen med träning och speciellt på en fredag. Känner mig så glad, har äntligen fått tillbaka min motivation! Hoppas bara den håller i sig nu också.. Hehe.

Körde Lisa (Axels syster) till Uddevalla vid 6 för hon skulle med bussen till Oslo. Så när jag kom hem var lägenheten mysigt upplyst med massor med tända ljus och så stod Axel och lagade mat, vardagslycka! 

Nu blir det Idol och mys, imorgon har mitt fadderbarn/kusin kalas och sedan tar vi med oss min bror hem :D
Hoppas ni har en fin fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: