Liggandes i sängen

..är vad jag gör just nu. Inte speciellt trött, smått hungrig och vill bara spola fram tiden så där 3 veckor! Jag har slutprov i fysik B på fredag, en 150p kurs vilket betyder att vi ska spy upp allt vi lärt oss under 1,5 år på fredag. Det känns lite läskigt, men jag känner mig faktiskt redo även om det bara är måndag (eller tisdag nu..) och jag inte alls kan allt. Men jag har aldrig haft ett så här bra fungerande plugg-schema förut. Jag är så stolt över mig själv. Även om jag missar och inte hinner med ett pluggtillfälle som jag hade planerat, så fixar jag ett nytt tillfälle istället, och jag känner att jag har koll. Det känns så skönt! Jag har inlämningar som jag borde gjort för längesen men eftersom jag har planerat in när jag ska göra det så kan jag vara lugn, för jag vet att det kommer göras. 
 
Men ja, bal och student är typ allt jag har i tankarna nu för tiden. Längtar så! Sen ha en vecka att vila upp sig på innan Rhodos-resan med mina brudar! Åh vad allt känns så bra! 
 
Fast började fixa min studentklänning ikväll som behövs läggas upp några centimeter. Kanske inte det bästa jag gjort.. Tyget är jättetunt och fint, så symaskinen fucka ur det. Får be snällt på mina bara knän att min snälla farmor kan hjälpa mig!
 
Hade i alla fall en underbar helg! Gött segelväder, med perfekt vind, och härliga nya och gamla människor som gjorde helgen toppen! Sen att få krypa in i en koj efter en seglingsdag och ha sitt hjärta bredvid sig är inte alls fel! Ja tummen upp för helgen helt enkelt.
 
Nu ska jag nog ta och stänga ner och sova! Plugga imorn några timmar, sedan en lektion 14.30, haha. Jag har haft ett helt okej schema denna våren. Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: