Long time no see

Jag har tänkt varje dag att logga in på bloggen för ett inlägg, men jag har inte orkat!

Så ja vad har hänt i veckan.. Studiedagar måndag och tisdag = fika med Maia och sedan tjejmys med resten av tekniktjejerna {minus två..} i måndagskväll med taco och massa tjejsnack, mycket trevligt!! Pluggade i tisdags inför fysikprovet som jag hade igår. På onsdagen blev det mys med min pojk.

Fysikprovet igår tror jag gick ganska bra, men bara för att det kändes så så gick det säkert jättedåligt.. haha! Har i alla fall pluggat en hel del inför det så jag hoppas att det ger något resultat!

Efter provet åkte jag in till Gbg och möte upp Axel. Eftersom jag inte kan åka till Trollhättan förrän fritidskortet börjar gälla kl 4 så hade vi 3 timmar att ta dö på haha.. Så vi kikade i affärer, åt lite, och satt i solen och bara njöt! Sedan blev det räkor och kräftor hos hans pappa, galet gott!

Nu sitter jag på bussen till Uddevalla. Bohusläns museum har nått speciellt denna helgen så ska stå i Westkusts monter och hjälpa dom några timmar..

Ha en fin och solig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: