Söndag kväll.. kommer jag kunna somna?

Det är bal imorgon... Har längtat efter den så sjuuukt mycket, och imorn är dagen äntligen här!
 
Var med Maia i fredags och kollade på Nösnäs bal ute på Marstrand där vi också ska vara. Ögonen blev helt tårfyllda för att alla var så fina och vi insåg att det snart var vår tur! Men då kändes 3 dagar som en hel månad.. vi trodde att det skulle bli våran längsta helg någonsin, haha. Men den har gått lika fort som alla andra. 
 
Vi var så sugna på att dansa så vi drog ut efter att vi vart på Marstrand. Åkte bara hem och käkade lite innan. Det blev en jättekul kväll med sjuka händelser, haha. Vi behövde en sån kväll!
Igår jobbade jag för första gången iår. Kul att vara tillbaka i gästhamnen igen och att träffa Frida som jag jobbade med. Vi har inte setts på ett halvår! Nu fattas bara att Linda kommer hem också från Egypten! När jag slutade kom Axel och mötte mig så åkte vi hem till mig och myste. Idag har jag varit på Ninas studentmottagning och firat henne! Gaa.. om 3 dagar är det vår tur!! 
 
Nej, nu ska jag försöka sova.. om det nu går hehe. 
 
I torsdags när jag satt i solen och hade det gött medan Axel fixade sin longboard

Balnaglarna är nu fixade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: