En tur till Smögen

Har varit lite ledig nu i tisdags och igår. Så i tisdags tog jag mig en sväng ut till min fina farmor. Satt och pratade och fikade en massor. Supermysigt! Sen ringde Axel och undrade om jag ville komma, så då åkte jag dit och myste. Igår så ville vi åka iväg någonstans, så vi åkte till Smögen och gick och kikade på bryggan och tog en fika med en gigantisk räksmörgås!

Sen har det hänt lite mindre roliga saker också.. Fick en P-bot förra torsdagen för vi somnade så jag glömde gå ut och vrida på P-skivan.. 300kr. Sen kommer jag ut till bilen igår och ser en jäkla gul lapp igen... Jag hade "fel parkerat". Men förstod verkligen inte varför jag hade fått den. Så tänkte att vi skulle åka till polisen för att kolla vad det var. Men så kollade vi på skyltarna bara för att veta exakt vad som stod. Så ser jag en liten jäkla
skylt längst upp på gatan "förbjuden parkering ons 04-09".. Japp, aldrig sett förr. Så 800kr på en vecka... Ska aldrig få pböter igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: