Årsresumé 2012 del I


- Firade in det nya året med underbara människor!
- Köpte en ny soffa (inte så skön kanske men..)
- Fick min varma flaska som jag inte ens använt nu när det vart kallt..
- Gjorde halkan, sjukt kul!
- Pluggade på jullovet och gjorde det sista kemiprovet forever trodde jag.. Kanske blir lite kemi i vår.
- Fyllde äntligen 18!

 


- Maia fyllde 18 och vi gick ut för första gången!
- Pluggade en jäkla massa körkortsteori
- Åkte till Hemsedal med skönaste gänget och jag typ dog i backarna.. 
- Köpte mina tomat-hörlurar
- Tog äntligen bort mitt fula andra efternamn
- Firade kusinvitamin/fadderbarn som fyllde år

 


- Stressade ihjäl mig p.g.a körkortsplugg och hamnade efter med allt annat
- Tog vara på helgerna och den lediga tid jag fick
- Var och kollade på min morbrors spelning på nån klubb i Göteborg
- Firade att gamla skutan fyllt 80 år med en fest
- Åt första glassen
- Tog ÄNTLIGEN körkort!!


 


- Firade påsk med Axel och fick vara taxi för första gången, haha.
- Åkte till London och blev förälskad i den staden!
- Firade Amanda och Ida som fyllde 18.
- Fick inflamation i tänderna p.g.a stressen.
- Gick på bio på Valborg med Axel, sjukt fin och varm dag - bio var ett dumt val ;)


 


- Köpte min älskade Mac
- Färgade Maias hår
- Vart ute och seglade med en skolklass på Westkust, underbara ungar!
- Slutade med barndansen, saknar barnen!
- Hade fältstafett, vi var Kändiseliten
- Virginia hade sin 18års-fest!

 


- Fick VG i Spanska 3 av någon magisk anledning, haha
- Fick äntligen sommarlov
- Jobbade en hel del och gjorde om hamnkontoret
- Åkte till Oslo över dagen med Axel och hans pappa
- Firade midsommar med finaste Maia, Simon och Axel
- Hade en mysdag med Sofia och Ida

 


- Åkte in till Gbg med Virginia och Maia
- Vart även i Gbg en kväll med Maia och tog ett glasvin och snackade jobb, haha.
- Beställde Spanien-resa med Axel
- Sov hos bästa arbetskollegan Bella en massa
- Fick ett äckligt myggbett
- Pluggade inför VHF-prov
- Vart med i tidningen, det gick tydligen inte så bra för hamnarna i somras ;)
- Hade ledigt i ett par dar och åkte ut till familjen i båten och myste.
-Trollhättan hade Fallens Dagar, så var och kollade runt på det
- Myste bak på altanen på kvällarna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: