Jag är tillbaka.. typ

Jag sitter inte längre vid datorn, förutom korta stunder då och då så har glömt av bloggen lite halvt. 
Vad har hänt det senaste.. utgång med Virginia och härliga människor i fredags, firat älsklingens födelsedag, myst, gått härlig promenad i det fina vädret, varit extremt trött efter prov, läst en massa, typ tagit hand om mig. 
 
Går hos kuratorn i skolan för att få ordning på allt och förebygga stress och press osv. Var hos henne idag och då gjorde vi ett schema för min pluggtid utöver skoltiden. Så jag vet när det är tid för plugg och tid för fritid. Låter som något som behövs för dagisbarn haha.. men det känns faktiskt jättebra med att få hjälp med detta eftersom det är en utav sakerna som inte funkat. Jag har varit lat och inte orkat, sen sätter man sig väl med det och pluggar lite halvt i flera timmar. Tillslut orkar man inte mer och lägger ner det, men har fortfarande ångest över att man inte gjort någonting. Vilket gör att man förstör både pluggtid och fritid. 
 
Så köpte mig en finfin kalender igår så jag kan ha ordning och reda på mitt liv, hehe!
 
Nu = FRITID! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: