Jag har gjort det man inte får göra..

...satt upp julgranen! Omgomg... Mohaha. Som jag skrev till pappa (som helst sätter upp den dagen innan julafton) att åh vad gött att ha flyttat hemifrån och får bestämma precis när jag ska sätta upp saker och ting! 
 
Jag och Matilda fick sån julkänsla efter att ha vart och köpt pyntet till granen, så Axel fick montera ihop den (jaa vi kan inte ha nån fin riktig gran när vi ska åka bort över hela jul och nyår). Sedan pyntade jag och Malle den. Vi hade dock glömt att köpa ljusslinga, så det har vi fixat idag. Den blev så fin!
 
Jag kände att eftersom vi inte är hemma under jul och nyår så ville jag ha julkänsla och julmys i min lägenhet redan nu så jag kan njuta riktigt ordentligt!
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Vad fiiiiint!! :)))))))) Jag som också föredrar att ta upp granen dagen innan har också pyntat min minigran :$

kul att ni fick plats med en stor!!

2013-12-08 | 23:48:00
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: