bus och gråt

I fredags när vi var och köpte ljusslinga till julgranen så var vi på ena sidan av av Överby men skulle bort till andra sidan. Och då behöver man korsa vägen så vi gick liksom där det egentligen inte är meningen att man ska gå. Där är det flaggstänger med reklam som hänger på sidan, längs hela vägen så vi går emellan dom. Men grejen var den att det inte satt någon reklam där nu, så jag går rakt in i järnstången som står rakt ut för det är så mörkt så jag inte ser den. Rakt på näsan med en jäkla smäll. Jag trodde verkligen att näsan hade brutits, men jag hade tur. Haha, fy fan va ont det gjorde. Är fortfarande lite öm! 
 
I lördags åkte jag och hämtade mina trollungar ute på Orust. Vi busade och hade det jättemysigt fram till att Alice ska skära tomater och skär sig i tummen. Det bara sprutar blod, och stackarn gråter som bara den. Jag hade bara tunna dåliga plåster så jag ringde Axels syster som var så snäll och kom med riktiga plåster och tejp så vi fick stopp på det. Så sen blev det allt bra igen och vi hade en väldigt mysig kusinkväll. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: