Spontana tjejer

Igår hade jag en rolig och mysig dag med min Maiapiraya. Vi kikade runt i affärerna på torget och satte oss sedan på ett nyöppnat café/resturang och åt lite lunch. Då bestämde vi oss för att följa med Virginia och Ida ut på kvällen. Men vi hade ett mission först, färga Maias hår.. hehe. Eller rättare sagt bleka (!) Maias näst intill svarta hår. Hon fick lite pissgult hår här och var och resten orange, haha, så vi fick åka ner och köpa en ljusbrun hårfärg för att få bort det pissgula och lite av det oranga. Fast det hade vi iofs räknat med redan. Men hon kunde inte gå med sin pissgula utväxt till affären så hon fick dra på sig en mössa! 
 
Men sedan blev det allt bra och då fick vi skynda oss fort som satan och fixa oss och käka, för att sedan åka in till Gbg. Vi hade förberett oss redan innan att vi skulle behöva vänta ända till klockan 5 då bussen gick hem, och klubben stänger 3. Men vi hade sån himla tur att Thor var nykter och hade bil så vi fick skjuts hem, underbart!
 
Det var ändå en ganska rolig kväll, vi vart nyktra så det var lite segt i början. Men sedan vågade vi oss ut på dansgolvet ändå, haha, vilket gjorde det roligare.
 
Nu ska jag ta och dra mig upp ur sängen och käka, sedan träffa Linn för en pw i solen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: