Upp och hoppa!

Idag har vi haft projektarbetsdag i skolan vilket betydde att om man ville jobba i skolan så bjöds det på fika kl 11 = rejäl sovmorgon!

Men inte för mig! Jag steg upp kvart över 6, tog på mig träningskläderna och följde med mamma på Body balance (yoga-pilates-tai chi)! Kände mig så duktig när jag var klar, haha! Åherremingud vad stel jag var nu när jag inte kört det på länge..

När jag kom hem så la jag mig i 20min för en powernap och sen vart det upp och baka kladdkaka. Ja jag är så snäll så jag erbjöd mig att baka en kladdkaka till fikan på skolan.
Men att baka på morgonen är inget jag rekomenderar.. haha. Först glömmer jag smörja och bröa formen, sen glömmer jag att det är nötförbud på skolan och slänger över hasselnötter uppe på, och sedan när jag ska ställa in den i ugnen så hade jag glömt att sätta på den..... Menmen alla tyckte den var god så det var ju bra!

Här får ni en mycket fin bild på kakan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: