Lyxmiddag

Har haft en lugn och mysig helg som vanligt och nu börjar veckan med en hel del skolsaker att göra! Projektarbetet ska startas igång imorgon med en heldag, har lite inlämningar och måste räkna fysik..
 
Mina helger går så stört fort, fast det gör dom väl för alla.. Men det känns som att veckan består av måndagar och fredagar. Helgerna kunde fått vara lite längre! Avslutade i alla fall helgen med en lyxmiddag hos Axel, haha! Vi var halvhungriga och orkade inte göra värsta middan så det fick bli krocketter och sås.. haha! Älskar att sova hos Axel på söndagar eller att han sover hos mig, då slipper man söndagsångesten som ständigt kommer! 
 

Har även fått beställt hem lite förstoringar till en ram som jag köpte i helgen (ni ska få se den sen när bilderna kommer.. och ja, jag är töntig!). Men det kostade hela 12kr för 4 bilder så jag vart tvungen och köpa något mer, då minimigränsen var på 20kr, så jag beställde en förstoring så jag kan byta ut den gamla bilden i min stora tavla. Hoppas det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: