Försökte i alla fall

Fan börjar bli jävligt less på detta nu.. Det är tredje gången på 1,5 månad som jag är sjuk/förkyld och jag kommit fram till..
 
Igår kom Hjärtat hit och gjorde mig glad, väntar bara på att han också ska bli sjuk men han klarar sig tydligen jävligt bra.. I alla fall så kände jag mig helt okej på kvällen och imorse kände jag mig frisk nog för att gå till skolan. Åkte med pojken min på tåget eftersom jag behövde plugga fysik innan lektionerna började. Så satt och pluggade fysik i nån timma och började känna mig kallsvettig så gick till skolsyster för att kolla om jag fortfarande hade feber. För att ens kunna kolla tempen på mig så behövdes typ 5 plastskydd för att jag började hosta varje gång så den hann aldrig bli klar, haha. Men det visade sig att jag fortfarande hade feber så det var bara att åka hem igen och lägga sig och sova!
 
Ja det där med att sova var något som skolsyster rekomenderade, förstår inte riktigt vad hon menade, haha.. Hade jag vilat i helgen så hade jag kanske inte behövt vart borta från skolan i 3 dagar.. Meeeen det var ju så kul så hade ju inte kunnat missa tävlingen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: