Året som gått: 2011


Började året med att vara i Spanien med familjen och Jonatan.

Firade min födelsedag tillsammans med bästa tjejerna! Fick pengar till Kenza-ringar♥
Köpte mina älskade kosshörlurar (som tyvärr är sönder) och boots!
Tränade en hel del, Maia blev brunett, jag saknade min systemkamera
DET VAR SNÖÖ!



Kollade på melodifestvalen och gjorde det roligare med poängsättning!
Blev gudmor till min kusin Malva!
Firade Alla hjärtans dag uppe i Norrköping
Köpte ännu en Kenza-ring och mina älskade converse!
Började få vårkänslor, tränade in danskoreografier, Maia fyllde 17år och jag färgade håret konstant.

 


Var sjuk så otroligt mycket denna månaden, låg hemma massor och dog av rastlöshet.
Fördrev tiden med att baka och kolla på tv.
Åt semlor, pluggade, målade om mitt nattduksbord, saknade sommaren och köpte min skinnjacka.

 


Firade världens bästa Ida på Hard Rock Café! ♥

Mamma köpte en padda!
Insåg hur kort jag egentligen var, haha...
Det blev fint väder och man kunde vara ute och ha det gött!
Blev kär i lakritsglassen, la ut massa mupp-bilder på mig själv, hade påsklov och brände mig sjukt mycket i solen.

 


Köpte min leopardbikini

Firade 1 år med Jonatan
Pluggade en hel del och blev FÖRÄLSKAD i Kexchoklad-blåbär!♥
Var på dop, blev kär i "What are words", färgade håret ljusare och såg ut som en spanjor och hade härliga dagar ute i solen. Fick reda på att jag fått sommarjobb, trodde min tv gått sönder (lever fortfarande). Älskade schemat i skolan och min motivation dog (har aldrig kommit tillbaka efter det).


Hade fältstafett i skolan, vi var grymma gruvarbetare, haha!

Åkte upp till Jonatan och hade den varmaste helgen på året hittills. 
Blev sjukt arg på mig själv eftersom jag är så äckligt klantig. 
Åkte och kollade på min kusins skolavslutning, rena nostalgitrippen!
Firade min egna skolavslutning på bästa sätt med bästa klassen! 
Blev utelåst i 2h i spöregn, åkte till Jonatan igen, försökte göra en 31dagars lista - "1 inlägg 1 ämne" men det sket sig, hade det gött i det underbara vädret, firade midsommar i Västervik med skönt folk och hittade Lager 157 där.

 


Seglade med min fina skuta, nordisk seglats, sjukt kul!

Började sommarjobba i hamnen, det bästa jobbet man kan ha, helt klart!
Hade härliga kvällar ute på altan, färgade håret - det blev gult, tog vara på helgerna och eftermiddagarna jag var ledig till fullo.


Åkte till Skara Sommarland och Grebbestad med Jonatans familj, var ute hos mamma&pappa i båten med härliga dagar och kvällar, åkte till Danmark med familjen och Jonatan.

Det tog slut med Jonatan efter 1 år och 3 månader.
Mådde asdåligt i några dar, men hade sällskap av finaste vännerna och kusinvitamin.
Köpte mina älskade poncho och klocka och converse, började träna efter ett sommarlovs-uppehåll, började träna in nya danskoreografier, började så smått med Instagram, började i 2an och hade drakbåtsrace och annat kul.
Blev förälskad i Äpple-kanel-te och åt goda frukost-fikor med Bästis på Espresso House.


Fixade iordning Virrepirres blogg, gjorde en sjuukt god milkshake (appropå det, ska kanske göra en nu..), insåg att min lille lillebror inte är så liten längre, var på tjejkväll med massa våfflor, skulle göra en cheesecake som blev konstig, kollade igenom serien Awkward på en dag, blev förälskad i Marabou Orient (som inte längre finns..), bakade scones och var sjuk, äntligen kom Blogg.se-appen.

 


Bakade kanelbullar med kusinvitamin, fikade med bästa virre när Maia låg på en strand på Kreta, hade den konstigaste morgonen i mitt liv, blev kär i banan + varma jordgubbar + mjölk, köpte min mysiga tröja, var ute på en galet kul segling förutom att jag fick sjukt ont i magen, kollade mig tillslut om jag var gluten eller laktosintolerant (efter 1 år av ont..). Fick parfym av mamma, pluggade massor, fixade till Sofias blogg (men hon har slutat). Började mitt höstlov med en ny iPhone 4 och åkte till farmor och mös!


Hade ett galet bra höstlov med mina finaste vänner, bio 2 dar på rad, Gbg 4 dar på rad och köpte mina älskade skor.
Blev mer och mer galen i Instagram och helt beroende, fick 3 påsar med Keaxchocklad-blåbär av mamma, började läsa körkortsteori (det går seeegt framåt..), gick på bio mitt i veckan med Bästis och Simon, började åka till Trollhättan♥
Hade sista Funkykidz lektionen och uppvisningen, ledsamt men hoppas många hakar på det nya! Drack glögg och åt skumtomtar, pluggade en hel del och lad tillslut ner bloggen för mitt längsta uppehåll.


Eftersom jag hade ett låångt uppehåll och bara la in ett inlägg för att säga Godjul så finns det inte så mycket jag kan berätta om december från bloggen.
Men jag gick Abs Showkidz-utbildningen (den nya barndansen), var på universeum med klassen och fikade sedan med bästa tjejerna, åkte till Danmark med släkten, var barnvakt, drack Tomtelatte, det blev jag och Axel♥, fick min älskade Onepiece, mös med Maia, Simon och Axel i min minisoffa. Firade tillslut nyår med de bästa! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: