Forever alone

Vaknar upp brevid min prins och åker till skolan alldeles för tidigt för ett Matte D slutprov! Urk.. men NU HAR JAG INGEN MER MATTEEEEE!!! är såå skönt!
Vet inte riktigt hur det gick, jäkligt svårt var det, men jag hoppas och håller tummarna stenhårt på ett VG!
Men vi slutade i alla fall när vi var klara, runt kl 12. Jag som ska med Axel hem och fira hans pappa som fyller år, måste vänta här till halv 3.. lagom kul ;)
 
Är smått deppig över att jag inte fick fira lucia på morgonen. Varje år enda sedan jag vart liten så har mamma gjort varm choklad på morgonen med lussebullar till, och så har vi kollat på Luciafirandet på tvn! Men inte iår.. Menmen, nästa år kanske ;)
 
Får så himla söta sms från min underbara kusin som snart fyller 11år! Blir så glad varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: