Det tar livet av mig

Vill börja detta inlägg med att säga JAG HAR TAGIT KÖÖÖÖKORT!! :D Såå sjukt lycklig över det!

Men.. Eftersom körkortsteori och körandet tog all min lediga tid så är jag stressad som fan, fortfarande.
Jag är helt förstörd, psykiskt. Har inte kunnat äta sen i tisdags på grund av stressen. Allt som har med skolan att göra har kommit helt fel på grund av stressen och plugget inför körkortet.

En dag fick jag i mig en hamburgare på donken, igår åt jag en kycklingbit, idag åt jag en fjärdedels pizza.. Men jag är inte hungrig någonting, inte sugen på någon mat överhuvud taget och när jag väl får tryckt i mig något så mår jag jätteilla efteråt. Men jag är konstant törstig hela tiden...

Detta har fuckat ur mig totalt men fick äntligen träffa Axel i fredags. Gick på bio och bara myste hela helgen, slapp tänka på allt. Vart även på Sportlife Konventet i Kungälv igår och dansade loss, så sjukt kul!

Men ligger efter som fan med pluggandet inför prov och inlämningar och det är inte lätt att försöka få in något i huvudet nu när jag väl kan försöka..
Den kommande veckan lär inte få stressen att släppa, men får se, kan ju alltid hoppas!


Fick en fin Tagit-körkort-tårta! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Maia

ååååhhh älskade Natha :(((((((((( Hatar att se dig må dåligt..Gör ont i hela hjärtat. Det är ju jag som brukar må dåligt och jag är inte van att se det vara tvärtom.. <3 <3 <3

2012-04-02 | 17:15:13
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Virree!

Hjärtat!:((

Finns om du vill snacka! ALLTID! Älskar dig vännen min <3333 efter regn kommer solsken, glöm inte det !! <33

2012-04-02 | 18:15:42
URL: http://virrepirres.blogg.se/
Skrivet av: Daniel

Hej Nathalie och grattis till körkortet! Har du kört på någon trafikskola? Kan inte du då ta och skriva ett omdöme om din trafikskola på min sida? Gå till http://www.xn--krkortsguiden-imb.se/trafikskolor och sök efter den du kört på.



http://www.xn--krkortsguiden-imb.se/korkortsbloggen så bloggar jag om min väg till körkort :).


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: